lampan släcktes i din hall

Hejsi alla :)

Leget? Bra me hope. Jag mår fint iaf! Lite ångest över e-tenta idag, just för att jag vet att jag inte kommer klara den. Även om man är förberedd så är de assvår att klara, eftersom man får minuspoäng om man inte svarar rätt. Skitsystem. Dom vill inte att studenterna ska lyckas.

Engmans på onsdagen! Jätterolig kväll vare! Gick ju in gratis också, eftersom dom älskar mig där, eller så var det för att jag hade ett ljusdalshäfte :D SKönt att dom stängde 1 också! Skönt att komma hem och sova med Micke som väntade hemma :) Förövrigt så var det asnisse att vara med Elin, Wonk och Robin på förfest! Bra människor!




puuuusssssss heeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0