stress är bra ibland

Varit i Hudik idag med Micke! Köpte asbra grejer vi båda! Kläder till Micke och skooor, sen köpte vi kuddar och rullgardin. Jag köpte även tält till mig och Mikaela(kanske Ann) till p&l! Asnajs 4mans! Hur bra dag som helst. Åt på Nois också som är mitt favvoställe. :D:D:D

Nu har jag suttit och stressat ihjäl mig framför datorn och fått klart uppgiften som ska vara inne imöra kl 12. Men varför så stress nu, jag har ju flera timmar på mää!? Jo, men det är så att jobbet ringde nyss och frågade om jag kunde jobba 7-15, så då hinner jag ju inte skriva klart imöra, därför det blev stress! Men nu är jag klaaaar och det blev bra som vanligt. Äger man så äger man lisåååm

Så nu kan jag slappna av ikväll! Åka och spela Little Big Planet 2 med Johanna och Martin. Sen träffa Miki och Micke! Och kanske Elin förhoppningsvis! :)

tjaarååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0