inga problem

Jag är dålig på att uppdatera på helger jag! Men nu äre måndag så då sätter jag igång igen. Haft en bra helg! Åt på Kick Saloon på lördagen och sen var det fest, detta för att fira Elin! Maten på Kick Saloon var sjukt god och värt sitt pris (som ändå Micke betalade så, mycket snäll! hihihihi) Är bland det mättaste jag vare. Man kunde knappt dricka sen. Men lyckades få i mig litegranna iaf :) Kul kväll var det!

Idag har jag iaf kollat serier, suttit ute i solen, eller blåsvädret skulle jag hellre säga, och läst. Sen har jag följt med Johanna till ridningen. Och nu sitter jag här vid datorn och är ledsen i ögat på Mikaela som vägrar svara när jag ringer. DUM VÄN!

Här kommer lite bilder från helgen iaf :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0