määh!! långt det blev. trodde jag inte om mig själv!

middagen igår med mala var som vanligt amaaazing! vi kollade på sista avsnittet av kungarna också och det levde inte upp till mina förväntningar men jaja. trök att det är slut men skägget tar aldrig slut!
idag är det iaf säg skägg till allt dagen! kika länken nere ;p hahahah
Säg skägg till allt -dagen.

malin och jag råkade också beställa ännu mer kläder från hm, men det får man göra fast man är genomfattig! höhö! har ju hellre kläder än mat, eller huur? ;D haha
sen föersökte vi också lista ut halloweenkläder. jag bestämde mig ju på några minuter medan malin skulle sitta och titta igenom alla hemsidor i världen, som vanligt ;) haha vi är så olika men det älskar jag med oss! helt sjukt rolig kväll iaf med mkt skratt! love u


nu blir det ANTM och frulle! sen läsa! hade hoppats på att få träffa nadja och tindra idag också men vi får se om det blir av! i hooooope <3 nadja kommer troligtvis på hallowwen iaf och fan va kul det ska bliiii :D
något värt att nämnas är att jag kommer ha en vit helg i helgen, och det är ganska coolt, eftersom jag inte haft det seadn juli. sjukt i know! haha

oj långt inlägg. sry. hatar långa blogginlägg!


see yaa suuckers! have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0