gråpissdag jepp

det är ett stort jävla faktum att jag inte kommer klara salstentan imöra. har inte läst hälften av det jag borde plus kan inte se något sammanhang i nåt. kommer skita sig totalt, men får väl skylla mig själv för att jag inte läst mer och för att jag inte är smartare än vad jag är. fuck va irriterande.

det enda jag ser fram emot med denna gråa pissdag är att träffa my dear friends sen ikväll. vill bort.  men skönt att åka på kryssning nu på måndag iaf :) och sen helgen ska bli hur kul som helst!

idag blir tapetseringen klar också, känns skönt men samtidigt drygt för det kommer vara nå sjukt mkt städning och det kommer jag inte kunna ta denna vecka, verkligen inte. måste nog fortsätta vara hos mamma och pappa för att kunna få klar hemtentan också. fattar inte varför man måste ha både en hemtenta på 3 sidor och även en salstenta på 5 timmar. fattar INTE. har aldrig varit med om båda på en delkurs som bara är 7,5 hp.

jaja nu ska jag sluta vara pessimist. pusshej :)


Kommentarer
Postat av: Mala

Jag kan storstäda åt dig ja så ja får någonting att göra så ja kommer på andra tankar :D

2010-11-03 @ 14:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0