framtiden var här

har inte sovit mkt i natt. hostar och hostar och näsan var jävla dryg också. pallar inte att vara sjuk nu alltså! pallar inte. är helt jävla slut i kroppen idag. orka..

just nu hatar jag mitt liv. hatar att allt står still och att det känns som att jag inte kommer någonvart. hatar att det känns som att mitt mål ändå inte kommer gå att nå, det kommer sluta med att jag måste flytta till östersund. usch. orkar inte tänka på framtiden.

bemanningen ringde imorse igen kl 7 och fråga om jag kunde komma upp direkt. och fatta hur mycket jag vill, pengar pengar! men nej nej, måste spendera min tid med en skitkurs som jag hatar. och jag vet ju att om jag skulle försumma skolarbetet för jobb så kommer jag inte få jobba nå mycket ändå, för jag behövs ju bara när folk är sjuka, men sen då? conflicted

nu kommer mamma och hämtar mig. ska till ämbarbo och plugga tillsammans med mamma. och äta upp deras mat ;) måste ju passa på.

ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0