u get what u deserve


Denna jävla huvudvärk, seriously! Hela dagen har den förföljt mig och den get sig inte trots att jag äter alvedon och trycker i mig mat och vatten. Men men, man får vad man förtjänar när man häller i sig gift så hjärnan krymper och därmed skapar huvudvärk! Men ändå dricker jag alkohol typ varje helg, pathetic. Meeeen jag hade ju kul igår så whateva :D hähä.

Och jag FATTAR inte hur folk kan stå i kö för mat herreguuuuuud. Vi väntade 40 min på mat, och då stod  vi inte ens i kön, vi anlitade Anns kusse Tony :D Så det var första och sista gången jag beställde mat efter krogen.

Trots min huvudvärk idag så tog jag mig iväg vid 1 tiden för att kolla på lägenheten som jag haft på G genom Ljusdalshem. Den ligger i partyhuset number 1 , ringvägen 60 ;) Dock så har det blivit lugnare säger dem och lägenheten ligger längst ut i hörnet, längst upp så jag tror jag pallar, eftersom jag alltid sover med mina plugghörlurar ändå:) Lägenheten var iaf väldigt fräsch och större än vad jag tänkt i mig i skallen! Så känns skit bra! Och efetrsom alla har fest där så borde det ju vara lugnt att jag har fest också, typ ofta :) me likie

Nu fortsätter jag mitt how i met your mother marathon och hoppas att huvudvärken ger sig! bye



pics from yesterday:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0