på cykel genom en avlövad stad

Nu ska jag göra ett hyllningsinlägg. Hylling till lite bra grejer just nurå.

 

Okej först och främst; hatten av till Så mycket bättre för att de tagit med två av mina favoritartister, dvs Love Antell och Familjen. SÅ BRA. Bra castat! Så mycket minnen till deras låtar!! Typ dessa:
Florence Valentin – Upp På Sociala, Ner På Systemet
Familjen – Det Var Jag
 
För det andra! Nya säsongen av Walking Dead förtjänas att hyllas lite! Att de lyckas komma med nya surprices och hålla det intressant. Tycker det känns som att det kan bli en av de bästa säsongerna hittills.
 
P1 har just kommit ut med en ny dokumentär i tre delar som heter Patienten och tystnaden. Den väcker så mycket känslor. Det är Daniel Velasco, samma kille som gjorde dokumentären Den fastspända flickan. Om ni inte lyssnat ännu så gör det förfan.
 
Sen hyllar jag Halebop eftersom jag fick en gratis telefon, gratis hörlurar (som är superb) och mer surf gratis. För att förlänga abonnemanget, vilket jag ändå tänkt göra. Tack för dä
 
Sen är jag såå glad över att vi snart åker utomlands :D Om en vecka jihooo. Det förtjänas hylling. För jag behöver en jävla semester!! Om en vecka bor vi här:
Yey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0