onsdagen lider mot sitt slut already

Redan onsdagkväll! Denna vecka bara rusar förbi mig och jag hinner inte riktigt med! Mycket plugg att göra och mycket roligt inplanerat. Ikväll har jag i alla fall gått på bio med Ida. Såg nya Hunger games filmen. Den segaste hittills, men ändå okej. Allt blir ju trevligt när man är med finaste bassen <3
Igår var jag på hockey, Brynäs-Modo med Jennie, Krille och Jon. Brynäs vann med 4-1 vilket var jävla najs! Trevligt sällskap också :D
:* <3
 
Imorgon kommer mamma till Gävle och vi ska åka ut till Valbo och shoppa lite och äta IKEA julbordet :D Längtar. Men får se till att plugga hårt på dagen för tiden början fan rinna ut. Fick en riktigt tuff uppgift på Sustainable development kursen. Mycket större än de vanliga veckouppgifterna...
 
Och mitt upp i all stress börjar jag längta efter Micke nu faktiskt! Imorgon kommer han äntligen hem utlandet! Frågan är ju hur fasen jag ska kunna plugga på fredag då han kommit hem. Kommer inte kunna slita mig från karln. Men man får väl skärpa sig. Känner att jag inte hinner med livet just nu alltså. Haha. Kan ju i alla fall försöka börja med att somna i tid. Haft jättesvårt att sova senaste dagarna och min rutin på att kliva upp i tid och lägga mig innan tolv-ett är upfuckad.
NÄ NU BLIRE SOVA. NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0