Vårruset 2014

Måste ju bara lägga upp ett litet inlägg om Vårruset. Gud var roligt det var!! Bland det bästa och roligaste jag gjort på länge måste jag säga. För det första så lyckades jag springa hela alltet utan att stanna, vilket jag inte trodde jag skulle klara pga att man knappt tränat alls senaste två månaderna. Men gick så himla bra. Kändes som man skulle kunna springa det igen direkt efteråt :p Sen fick man ju jättemkt gratisgrejer och jättegod mat/fika påse. Och jävlar i mig vad med gratisgrejer man fick. Tjänade ju lätt in vad det kostade att vara med :p Och världens bästa folk med sig också<3 Vilken underbar kväll :D Nu peppar man för nästa år igen och även nya utmaningar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0