skrivit en c-uppsats - check

Heej! Idag är en speciell dag! Idag har nämligen jag och Mikaela skickat in uppsatsen till examinatorn. Så nu är det slut med att tänka, känna, andas, drömma uppsats. Nu går det inte att ändra nåt. Nu är det bara att läsa på till opponeringen sen är man klar med examensarbetet. Känns NAJSSSS. Kan verkligen säga att jag är nöjd också. Vår uppsats är verkligen bra. Vilket känns skönt att man kan känna så!
 
Jag har börjat introjobba mer nu. Det blir även jobba imorgon. Sen är det äntligen helg. Är så himla trött nu alltså. Känns också som att jag inte hinner göra nåt utöver plugg o jobb. Lägenheten är ett bombnedslag. Så nu vill jag verkligen ha helg som sagt.
 
Ikväll har jag varit till ljusdal och ridit. Gick riktigt dåligt. Men det var kul att träffa familjen ett tag iaf. Igår hade jag o Mickis sån himla rolig eftermiddag och kväll. Gjorde mat och drack vin. Var uppe till två, så man var lite trött imorse :p
 

Nu ska jag äntligen sova. Gud vilken sommarvärme det är nu btw. Det kändes som man var utomlands när man klev av tåget. Kallare på tåget än ute och då var kl 23. Najs najs ! Godnatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0