Side

Nu kommer jag en och en halv vecka efter och tänker göra ett inlägg om Side! Vi hade det verkligen helt underbart veckan vi var i Side. Det var jag, Micke, mamma och Pappa som åkte. Jag blev verkligen förtjust i Side. Mest för att det är rätt litet och att det var så vackert där. Vi bodde precis nere vid stranden och strandpromenaden. Det var verkligen perfekt hotel också. Minsta hotellet jag varit på, vilket jag också gillar. Kände sig hemma direkt. Maten var också väldigt bra! Nu låter jag bilderna tala för sig själv. För det är så svårt att berätta.
Serious Sandra ;)
Mammis och pappis var perfekt resesällskap till mig och Micke :D <3
Brukar annars nästan aldrig gilla efterrätter utomlands men dom hade så sjukt goda tårtor där!
Jag och Mikael tog en promenad vid vattnet och strandpromenaden:)
Kollade Real Madrid-Bayern München utepå.
Drack deras goda öl Efes och sånt där gött turkbröd<33
Dagen vi fick fina drinkar och var med på Detur photo shoot xD
Antika Side. Väldigt fint där, men mycket tjatiga turkar xD
Hamnen i antika Side
Höggravid kisse. Söt<3
Annan söt kisse :) Katterna och hundarna var väldigt välmående i Side. Det var skönt att se. Känns så jobbigt när dom är benrangel och smutsiga. Då vill man mata alla och ta med dom hem<3
 
Det blev en hel hög bilder det där! Amazzzzing vecka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0