reslutat och analys

Måndag och tisdag med hårt arbete. Nu återstår en vecka innan vi ska lämna in uppsatsen till handledaren som sedan ska bestämma sig för om uppsatsen kommer att släppas för examination eller icke. Igår höll jag och Mikaela på hela dagen med att fixa smågrejer och skriva till saker på uppsatsen. Idag har vi börjat på allvar med resultatet. Bara idag har vi skrivit 8 sidor!!! Det är så jävla bra gjort att skriva 8 sidor på en dag! Klapp på axeln på oss. Imorn fortsätter galenskapen. Man blir lite konstig i skallen av detta.
 
Längtar till torsdagkväll jag nu. För då ska jag rida, som jag inte gjort på en månad nu. Sen stannar jag i Ljusdal över helgen med familjen. På fredag ska jag till tandläkaren och på lördag så fyller mamma och mormor år :) Då har jag och Johanna något najs planerat för mamma hihihih
Duktiga och snela systrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0