you're gonna sing the words wrong

God kväll! Efter en mycket intensiv dag på jobbet träffade jag Jennie och vi tog ett träningspass på Sporthuset. Det blev ett bra pass trots att båda inte hade ätit bra och det påverkade energin. Är verkligen sååå bra att träna med Jennie. Hon inspirerar mig verkligen! Speciellt till att få lite upplägg i träningen, sen är hon duktig på att peppa mig! :D Tack för det fina :*
 
Bara fredag kvar på jobbet nu och sen HEEEEELG! Längtar så mycket efter att få komma hem och träffa familjen just nu! Hjärtat värker av saknad. Sen har ju vår nya familjemedlem lyckats charma mig rejält så saknar ju lille Milton
 
Nu blir det SYTYCD och sen ska jag sova. Kommer somna lätt ikväll känns det som. Puussn

Kommentarer
Postat av: Jennie

Gullunge! <3 SÅ himla skoj att träna med dig! Miss ya!! PUSS!

2014-07-22 @ 00:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0