trettio grader i skuggis

HEJ! Nu är man nyhemkommen, nyäten och nyavklädd. I vanlig ordning de senaste veckorna så slänger jag bara av mig kläderna när jag kommer hem. I övrigt så känner jag mig verkligen värdelös på att blogga :( Är jag inte på jobbet så gör jag något annat. Känns inte som att man är i lägenheten ofta alls. Därför ser den ut som den gör.... Appropå lägenhet så har jag och Micke börjat intresseanmält oss på lite lägenheter sen ett tag tillbaka. Känner att det är dags att flytta ifrån denna lägga nu. Av flera olika anledningar.
 
Annars då? Jodå det är otroligt varmt på jobbet. Luften står still. Det är nästan olidligt ibland. Men man ska vara glad att man inte jobbar i hemtjänsten eller boende nu som man gjort förut, för jag tycker mer synd om dom än mig när det gäller denna värme.
 
Men jag tänkte köra ett rejält fotosläpp såhär på måndagen.
Förrförra helgen var vi ju i Ljusdal. Micke tog med mig på en tur med fyrhjulingen på fredagen, bland annat åkte vi till fina Baggbotjärn. Sen dagen efter så var det ju all inc festen. Jag och Micke mötte upp Elin, Ann och Niklas lite innan för att catch up och sen åkte vi till Rolfhamre. Jätterolig och bra fest! Så bra gjort och planerat<3 Jag och Micke sov på Grovan den natten och dagen efter kom familjen och hälsade på oss på Grovan. Sen på kvällen åkte jag tillbaka till Gävle för jobbvecka.
 
Föra veckan blev jag inbjuden till att komma till Säljemar. Träffade nya underbara människor som var så gästvänliga så. Badade pool och åt gott. Sen har även jag, Micke och Robin varit ut och ätit på Cheers också :) Gud va man lyxar.
 
Sen nu helgen som var då var det planerat med massa roliga saker :D Först AW fredagkväll med jobbarkompisarna. Blev middag och massa drinkar på Terassen i gassande sol. Svettades som grisar gjorde vi brudar men jävligt roligt var det. Sen gick vi och spelade Shuffleboard på Interpool. På lördagen så tog mitt första dopp för denna sommar, har nog aldrig väntat så länge nån sommar. Badade i Bönan med Mikaela och Johan. Sen blev det grillning här på Brika på kvällen. Söndag kom Johanna och Emil hit och vi åkte på Furuvik! Så himla roligt ! Sen gjorde vi mat och spelade spel! Perfekt helg må jag säga :D
 
Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av kvällen. Hoppas ni har en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0