snart freeeeedag

Tjoo! Arbetsveckan lider mot sitt slut. Det har varit en intensiv men rolig vecka :) Imorgon blir det en dag sittandes på kontoret hela dagen och skriva utredningar. Efter jobbet imorgon åker jag till Ljusdal. Ser verkligen fram emot en helg med familjen och ser fram emot grillfesten som är inplanerad med massa vänner på lördagen. Synd att helgerna är så korta bara!
 
Igår fick jag träffa Ida. Vi tog en after work. Gick runt lite på Sommarkväll som anordnas onsdagar i Juli och sen tog vi ett glas vin på Berggrenska. Jätteroligt att få träffa och prata massa med Bassen<3
 
Nu ska jag fortsätta kolla på debatter. Man kan inte påstå att jag inte engagerar mig i politik iaf. Har kollat på Almedalen varje kväll denna vecka. Och nu är det debatt om bland det mest intressanta och viktiga, enligt mig, vilket är vinster i välfärden.
 
Ha en bra kväll :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0