oh lord

Vilken dag. Rekord i trötthet. Har gått runt som en zombie hela dagen. Hade lite tur i att det inte var sånt tryck på telefonen. Nä måste nog säga att det varit den värsta måndagen på länge. Somnade på soffan direkt när jag kom hem. Nya tag inför imorgon nu. Sen har jag börjat bli otroligt avundsjuk på alla som har semester. Brukar inte känna så andra somrar men är nog för att jag för en gångs skull verkligen behöver ledigt. Men bara att hålla ut. Får runt två veckor i slutet av sommaren iaf.
Hoppas ni haft en bättre dag än mig. Godkväll och godnatt!

Kommentarer
Postat av: wonkis

åååh sandris<3<3<3 Jag känner mig också jävligt sotis på semesterfirarna men det är ju skitväder i det här landet så får vi pengar till nöje sen :) Gumman, hoppas att du vilar ordentligt när du kommer hem och att det lugnar ner sig på jobbet<3<3<3

2014-07-16 @ 15:55:45
URL: http://vitardetimorrn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0