so unclear

Hej! Det är inte okej att klockan snart är 20 och jag känner att jag knappt kan skriva ett blogginlägg, för då känner jag att jag slösar tid. Alltid denna känsla att leva med dåligt samvete att man inte pluggar mer än vad man gör. Då har jag ändå pluggat hela dagen... Tog en Turf-paus vid 16 tiden då jag gav mig ut och tog närmare tio zoner. Sen har jag pluggat sedan dess. FAN kom just på att jag håller ju på att tvättar !?!??!!!! Glömde helt bort det.. Är i en sån sjuk pluggbubbla. Aldrig pluggat så intensivt under alla dessa år som student, som jag gjort de senaste 3-4 veckorna. Samtidigt som jag känner pressen att jag bör söka jobb också. Men alltså plugget får fan vara prio ett nu och om jag skulle få nån arbetslös månad så känns det just nu som att det skulle vara MYCKET behövligt. Så trött i huvudet och skälen just nu haha. Nu nu ska jag ta en ledig kväll och försöka slappna av lite. Sista veckan av Big brother också. Vilket är spännande :)
 
Helgen var i alla fall väldigt bra och riktigt rolig! Var på Stenström med Elin. Llojd var förband också vilket var en pleasant surprice :D Sen träffade vi Jennie, Stina och Alex ute på. Jag var rejält bakis på söndagen men tror det var någon annan som hade det lite värre ;);)
 
Nä nu måste jag fan slänga in en ny maskin. Hadee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0