mellandagar

Godmorgon
Man glömmer lätt vilken dag det är nu i mellandagarna. Men det är ju måndag ja, just just. Har känts som helg i evigheter nu. De senaste dagarna har varit väldigt härliga dock med vissa undantag. Jag har blivit rejält förkyld och trodde först inte att jag skulle kunna ta mig iväg till juldagsfirandet, men jag tog mig iväg och fick träffa brudarna i några timmar. Men någon utgång blev det inte. Förkylningen har nu lagt sig en aning men stör mig mycket, snorigt och jävligt och det börjar kännas i bihålorna. Hoppas det ordnar upp sig till nyår. På annandagen åkte vi hem till Gävle igen och sedan har vi haft det så mysigt här hemma. Junior VM är i full gång vilket som vanligt är mkt roligt! SHL-hockeyn gör dock ont i brynäshjärtat!! Jag och Jennie tänkte åka på hemmamatchen imorgon så får man hoppas att de kan ta 3 poäng hemma.
 
Jaa men juletiderna har i alla fall varit härliga och julmaten gudomlig!! Men jag och Micke såg till att så fort vi kom hem till Gävle köpa pizza och kebab. Behövdes för att bryta av haha. För att berätta lite om julen: vi firade jul på tidagen i Harkskär, åkte på kvällen bil mot Ljusdal och sedan firade julafton hemma i Ämbarbo med familjen och den vanliga släkten. På julaftonsförmiddagen tog jag och Milton en långpromenad med Wonkan genom Ämbarbo och ämbarboskogarna och sen när jag kom hem började vi i familjen att fixa maten. Sen blev det julbord och därefter julklappsöppning och ris à la malta. När Micke firat klar med familjen i Snäre kom han till oss och sen sov hos oss. Fått jättebra julklappar som jag tackar för <3 Av Micke fick jag min drömklocka. ÖVERLYCKLIG hihihi.<3
 
Lite bilder här då
 
Nu ska jag fortsättta plugga. Om man tänker tidsmässigt hur mycket jag har kvar av utbildningen och hur mycket jag har kvar att göra, så går det inte riktigt ihop.. Suck. Kämpa på hej å hå. Ha en fin måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0