lilla offret

Jag tycker så synd om mig själv just nu. Sover, sover och sover är det enda jag gör. Huvudont och mår illa. Migrän döda mig. Det har börjat ordna upp sig nu men stannade hemma från jobbet idag för kände att det skulle inte gått bra om jag gick dit eftersom jag mår som en påse skit. Imorgon och torsdag har jag och Mikaela 6 st intervjuer till examensarbetet. Vet inte om det är stressen över allt som ska göras som gjort att kroppen sagt ifrån.
 
Vi ska ju utomlands på lördagmorgon. Helt sjukt. Inte ens hunnit vara glad och funderat över det. Men det kommer jävligt lägligt iaf. Vill bara bort nu. Fyfan. Idag ska jag vila. Imorn måste jag vara pigg. Sen att ligga här själv i lägenheten gör inte det bättre heller. Vill Micke ska komma hem nu. Saknar han som fan. Ett plus är att jag klarade tentan från förra kursen. Fick B. Borde vara stolt. Kan vara det sen när jag inte är bitter längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0