isolerad

Nämen godmorgon får man väl säga
Min förkylning blir inte bättre. Trots att tiden går och jag druckit och ätit massa ingefära... Igår lämnade jag lägenheten en gång. För att åka ut och köpa nässpray och lämna tillbaka en bok. Var slut i kroppen när jag kom hem. Då var jag ute i 15 minuter typ. Börjar känna mig en aning isolerad. SKulle ju egentligen träffa Mickis och plugga idag men det blir imöra istället, idag blir det prata på Skype. Gillar inte alls att prata plugg på Skype men det får funka :) Men jag har försökt tvinga hit henne på en kaffe sen efter hon har varit på ett möte, så hoppas hon kommer och bryter min ensamhet hehe.
 
Förövrigt känns det ju skapligt tungt att man inte alls kan träna och att jag aldrig kommer igång med den skiten. Kommer bli tufft att springa Vårruset som det ser ut nu. Men får köra hårt och bara träna massa löpning sen så ska det väl gå. Annars får jag väl gå då.
 
Solen skiner varje morgon nu också. Myyz. Ha en bra dag! Pussn
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0