i'm my own prison guard

Host host. Snörvel snyt. Känns som att det är det enda jag gör. Lyckats smitta Mikael också såklart. Det är faktiskt rätt mysigt att vara två slöa sjuklingar. Igår låg vi i sängen mestdels av dagen. Idag är jag ensam, eftersom han åkt och jobbat trots att han är dödssjuk (som han säger :p).
 
Jag har just suttit på Adobe Connect och haft kursintro på uppsatskursen. Kursen vi haft innan har varit en förberedande kurs inför uppsatsen så man fixat grunden, så att säga. Nu börjar det på riktigt; det första vi ska fokusera på är att göra intervjuguide, göra urval av informanter och sen börja intervjua. Känns som att det kommer bli hårt jobb kommande veckor och månader. Ska ju också vara rätt mycket och introjobba på biståndsenheten, så är lite orolig hur tiden ska räcka till. Men det känns väldigt bra att de är förstående och att vi anpassar oss efter mig och Mikaela och vår uppsats. Den är såklart viktigast just nu känner jag!
 
Nu ska jag kika på de sista avsnitten ever av HIMYM och fortsätta snyta ut förkylningen. Ha en bra dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0