vilken vecka!

Min lediga dag idag! Välbehövligt om man säger. Vi ska ju bara jobba 75 procent. Jag har valt fredag som min "lediga dag". Det är ju då vi ska ha tid att plugga då. Men idag tänker jag verkligen inte plugga. Min hjärna är en stor gröt just nu. Jag har lärt mig så otroligt mycket denna vecka. Känns som att jag lärt mig mer på en vecka än vad jag gjort i skolan överhuvudtaget typ xD Närå men det är ju väldigt olika sorters kunskap. Denna vecka har jag varit med på fyra hembesök och lärt mig mycket om själva handläggningsprocessen och hur den går till med mera. Det är så himla mycket att lära sig men det är så himla intressant också! Och mina handledare är sååååå bra!! Trots att det är sinnessjukt mycket intryck och mycket information så känns allt väldigt bra. Känns väldigt najs att ha Jennie där också. Hon har ju också sin VFU på biståndsenheten, fast med en annan handäggare och lite annat område.
 
Ja men idag är det fredag! Idag hade jag tänkt att göra allt det jag inte hunnit i veckan. Och vid tretiden åker jag iväg till Hudik. Jag och Mikaela ska laga middag till gänget som kommer dit och vi ska bara dricka vin och prata ut oss om hur allas vecka varit. Ska bli så skönt!! Sen så åker jag tillbaka till Gävle imorgon igen. Då kommer Micke hem från Malmö. Saknar som fan <33333
 
Ha en bra helg nu fölk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0