när jag var väck var du alltid där för mig

Halva veckan gjord redan då. Veckorna går så sjukt fort. Nu är vi inne på vår 6e vecka på VFUn, tror det är 6e iaf. Man börjar bli lite mer hemmastadd nu om man säger. Har även bokat in två veckor med en verksamhetschef nu, då man får se den sidan också. Kommer troligtvis också gå med en hemtjänstverksamhetschef några dagar också. Försöker få in så mycket som möjligt i dessa 15 veckor. Är mkt avis på de som går i Östersund som får 2x15. Men meeen. Imorn ska jag och Jennie iaf på ett till studiebesök. Sen efter jobbet ska vi köra ett afterwork med Stina. Gå på Olearys och dricka deras goda drinkar! :D
 
Hur var helgen då för Sandra? Det var kul men blev ju ett stort fail att vi inte kom ut på krogen. Vi hade ju kunnat stå i kön men den var för lång för att ens överväga det! Så vi gick tillbaka till Mikaela igen. Men jag fick ju iaf umgås med fina vänner <3

Jag var en idrottslärarzombie xD Har tyvärr ingen bild på hela outfiten.
 
Ha en bra kväll. Nu blir det äta lite hemgjord pizza som jag och Micke gjorde igår och sen försöka palla sig iväg på ett träningspass. Pösshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0