cornhole

VILL SOVA för att få en ny dag. för imorgon kommer bli en roooli dag. men just nu kan jag inte bli trött. jag sitter och irriterar mig över allt möjligt. känner bara mer och mer att jag snart kommer ge upp facebook. det mesta som sprids där är idioti. blir uppgiven. jag är så trött på den här världen(klassikern) SÅ TRÖTT på alla osympatiska människor.
 
ett tips. för över nån krona till denna solidaritetsinsamling för de människor som är fast i sverige eftersom de blivit grundlurade. det går på 2 minuter.
http://www.aftonbladet.se/kultur/article16420980.ab
 
gör det så kan du lägga dig på kudden inatt och känna att du gjort nåt värdefullt idag! natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0