welcome

Hääj
Nästan så man längtar lite till vardagen nu. Komma tillbaka till verkligenheten åså. Fast nä, trivs i detta chillmode. Har inte pluggat ett skit under dessa "lediga" dagar. Föreläsningarna börjar igen 8e, och 7e ska vi intervjua två socialarbetare, så ska läsa lite nu kommande dagar.
 
Nyår var iaf jätteskoj och lyckat! Åt god mat och drack med bra människor i Skarpå och tror klockan var typ halv 4 då jag och Micke kom hem till mor och far min i Ämbarbo! Sen hade vi en jättebra dag igår och sen körde vi hem till Gävle. Så nu är man hemma rååå. Jag är så himla lycklig, nästan så det är jobbigt, för man vågar inte lita på att det ska va såhär bra. Aja, ska va sådär klyschig och säga att jag välkomnar 2013, och att året kommer bli kung. 
 
Nu kommer iaf bilder från juletider och nyår osv :)
Tremänningarna på besök hemma i Ämbarbo!
Skarpåååå :D
Den bästa efterrätten ever!! Maränger, vaniljglass, saffrangrädde och björnbär.
Finaste paret. Johan och Sanne
 
Nu ska jag laga lite mat tänkte jag och sen spela lite Sims. Men det krånglar så det är inge kul...... :(
Ha en bra dag fölk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0