flamman brinner vidare

Sitter här och saknar och längtar till ikväll. Ikväll kommer Mikael hem från jöbb. Har just nu så mycket känslor i mig asså.... Har aldrig förstått mig på det där med att skriva ut om sin kärlek på sociala medier osv. Eftersom jag tycker att kärlek är något som sker mellan två personer. Men just nu har jag så mycket känslor som sagt och vill jag bara skriva 1237498273987928 ord som hur jag känner. För jag vill capture hur jag mår nu :D
 
Jag brukar nästan bli rädd för att må såhär bra, rädd för att bli för bekväm. Men allt bara faller på plats nu... Jag är så jävla glad att du finns. Du hjälper mig verkligen att må bättre för varje dag som går. Jag är så tacksam över att du älskar mig så mycket som du gör, och att du ger mig allt av dig. Och jag är så tacksam att jag får älska dig. Jag är så tacksam över att du respekterar mig trots att jag ibland inte förtjänar det. Jag är så jävla tacksam över att vi är där vi är nu. Låten Parken – Ser Du Stjärnan I Det Grå? kan jag knappt lyssna på utan att gråta av lycka, för den är kopplad till då jag visste att jag blivit kär i dig. Du har varit den som sagt redan från början att allt fallit på plats för dig när vi blev tillsammans, för mig har det tagit längre tid, pga min idiotiska tvivlande natur. Men jag är fan där nu. Du gör mig så lycklig
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh :') Fan vad underbart Sandra <3

Svar: du ska veta att du gör mig också så jävla lycklig! <3<3

2013-01-22 @ 11:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0