TRÖTTMÖSSA SLUTMÖSSA NYMÖSSA

Slutare människa får man leta efter. Alltså visst har jag pluggat mycket i mina dagar och visst har jag ansträngt mig mycket genom tiderna. Men det är sån påtaglig skillnad nu. Jag kan förklara det på så sätt att jag börjar förändras så otroligt mycket av det jag lär mig så det blir så vääääldigt ansträngande att läsa och skriva om dessa saker. Jag dras emellan åsikter jag snöat in mig på genom åren och nya åsikter och revelations. Det händer så jävla mycket i mig och det går inte att förklara det på ett bra sätt. Jag vet att dom i början av utbildningen sa att vi kommer inte vara samma personer i när vi är klara och vi kommer se på saker i ett annat ljus. Nu förstår jag vad de menade. Känner mig så förvirrad men också skitglad. Drives me nutzzzz. Men nu är jag iaf nöjdis; för jag har skickat in en väldigt krävande uppgift och det gick även jättebra på ridningen ikväll. 9-1 förlusten vill jag inte nämna, men gjorde det nu ändå. Brynäs i mitt hjärta...
 
GODNATT SOV GOTT
SAKNAR BASSE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0