first day

tjooo
first day back at school today. största opeppen jag kände imorse. tur att man hade mickis hos sig som gjorde att det kändes bättre. vi körde iaf gång hårt första dagen. kursen känns som att den kommer kunna bli väldigt lärorik. organisation och ledarskap heter den. och efter denna kurs så går vi ju ut på praktiken, dvs om ca en månad. pirripirr.
 
sen så har jag och basse dragit igång med träningen igen också. körde andra passet idag. har ju fan inte tränat en enda gång under sommarn. men har ändå gått bra att börja igen, känner inte att man tappat speciellt mycket. har ju rört på mig så jäkla mycket under sommaren ändå så.
 
jaja nu ska jag väl kika en film och tagga föreläsning imorn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0