zombiesar

JÄVLAR VA JAG ÄR PIGG OCH GLAD TROTS ATT JAG DRÖMT ZOMBIEDRÖM HEEELA NATTEN
 
Konstigt nog drömmer jag ofta om zombiesar.. Inte kul Inte kul. Blev inte bättre av att man va tvungen att kliva upp halv sju för att gå till bussen. Åkte då till Glada Hudik för att jobba på gruppuppgiften with ma gals. Gick så himla bra och vi har i princip gjort klart den! Vi är för bra.
 
Igår va en pissdag. Nerehumör hela dagen. Ridningen gick skit, min kropp var där men inte mitt huvud överhuvudtaget. Royal märkte det tror jag. Sanne också sa hon :p Det enda som var bra med dagen var att jag fick mammas hemgjorda langos och att Brynäs vann!!
 
Förrgår däremot. Det var skojj det. Hade Mickis här och vi hade skitkul :D Lite bilder här då


Osminkade ofixade och härliga ;) Man ska va naturlig på en onsdag, vet man väl
 
 
MEN NU NI! Nu ska jag lyssna på hög musik, dricka lite vin, tvätta nån maskin och packa till Malta! Kommer inte finnas mkt tid till det nästa vecka, fullspäckad den om man säger. Sen blire träffa Idis :D Känns som skitlängesen fast det var för två dagar sen. Satan hur mkt man kan va beroende av en kåmpis asså!
Ha en awesome kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0