the world will never know you

Ny vecka. Nya tag yea
Helgen var bra. På fredagen så satt jag och Ida och drack hos henne och glömde helt bort tiden och helt plötsligt ringde Julle och fråga vart vi var. "Hemma?!" Säger vi som om det vore såklart. Sen fattade vi att klockan var 1. Fan tiden går fort då man har mkt o prata om :p Lördag så åkte jag till Ljusdal med hela familjen. Pappa och Johanna hämtade Tobbe och mamma från sjukhuset och sen mig, det blev Max och sen bar det hemåt till Ljusa dalen. På kvällen hade jag skittrevligt med ett härligt tjejgäng hemma hos MIki. Sen drog dom på krogen och jag åkte hem och sööv :)
 
Sen spenderade jag söndagen med att läsa rapporter, laga god mat till familjen o sen kolla på Solsidan och äta muffins med Martin, Micke och Stina i Tallåsen. Trevlig kväll! Måndagen var jag i Hudik och sen hem till Gävle och här befinner jag mig nu. Imorn har vi två seminarier..... Trök. Men sen blir det BIF-AIK på kvällen!! Nu serier och sen dra till gymmet.
I brist på andra bilder så blir det denna fina som Ida knäppt :) Anledningen till dåligt med bilder är för att min s2a är inne på lagning och jag tillfälligt har en Xperia som jag ogillar. hehe
 
Hare
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0