du är drömmarna jag drömmer ibland

hej fredag
veckan gått satans fort. just nu känner jag för att skriva en plus och minuslista, så då gör jag det
 
- brynäs förlorade sin 3 raka igår
- det är 0 gradigt och blåser
- dryga brudar på bio
- haft parkeringskrig idag och nästan börjat grina av ilska
- kan inte bestämma mig om jag ska till ljusdal idag eller imorn
- är förvirrad i det mesta
- måste plugga massa. snart tenta
- har träningsvärk
 
 
+ var på paranormal activity 4
+ hade världsbra pluggdag igår med jennie och stina
+ fick en parkering och fick gå på alla nyöppnade butiker i hemlingby
+ umgåtts med bra kåmpisar som gör mig lycklig
+ får träffa larsson imorgon!
+ har träningsvärk
 
som vanligt är minuslistan längre ;)
 
bra musik
Of Monsters And Men – Dirty Paws
The Gaslight Anthem – Here Comes My Man
Andreas Grega – Diktatorn - Radio Edit
Shinedown – Second Chance
Syster Sol – Kärleksrevolt (ft Aki, Dani M, General Knas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0