bury my heart next to yours

Hejsan fredag!
Veckan har gått så jävla fort alltså. Nu är det helg ju. Efter klockan 16 på en fredag är det helg, vet man väl. Idag har jag och Ida varit och ätit thai-/kinamat och sen gått på stan ett tag innan hon stack på jobbet och jag hem. Köpte en free bra för 299, som var värsta jättemkt för liten. Störigt. Får ju säkert inte byta den nu när jag öppnat den. PUPPA!
 
Nu blir det lite plugg och äta för sen kommer Miki hit :D Underbart att ha henne hos oss. Så i helgen blir det jag, Elin och Mikaela. Mys, fest och uuuumgås.
gammal bild hihi :)
 
Btw, så var jag i Ljusdal igår och det slog mig då att alla mina närmaste vänner har flyttat därifrån :O Förutom Elin W och Martin. Fick träffa Martin en sväng igår men Elin var det längesen nu. Saknar!!
 
Ha en bra kväll nu kåmpisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0