opp o ner ner o opp

Denna dag har varit allt möjligt. Upp och ner. Inledde dagen med ett besök på folktandvården för att kolla upp min störiga visdomstand. sen lunchade jag med Miki och Ann. Jag och Ann åkte sedan till Jarse och pluggade tsm innan jag åkte till Gävle. Och nu ikväll så har vi i studiegruppen märkt att vi måste planera om våran uppgift helt. PISS. Så känns lite panik inom det området. Så nu måste jag till Hudik IGEN imorn och sen Ljusdal också och rida. Fan va mkt resa det är denna vecka. ORKA!!? Längtar till helgen.
Skapligt irre att uppkopplingen här hemma ballat ur totalt ikväll. PISS. Nu ska jag snart sova lite och jag ska drömma att jag är Zlatan och gör magnifika mål. 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0