hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar

Det bara regnar ute hela tiden. Idag är det vårmarknad nere på stan och jag vill dit, men inge kul när det är skitväder. Istället får det bli serier och plugg. Göra klart juridikuppgiften. Är i princip klar så det är skönt. Ska skicka in den strix strax och sen är det helg. Johanna kommer hit imorgon och sen sticker vi till Stockholm yeeey.

Förövrigt så undrar jag hur mkt ångest en kropp kan bära, tills den inte orkar mer. Önskar jag va en sån som bara kan förtränga, fast till viss del så är jag ju sån också, men önskar jag vore ännu mer så just nu. Fan va jag önskar att jag var en annan person. En person som inte var skadad i huvve och som inte gjorde så dumma saker. En person som är en bra person och som har kontroll över alla aspekter i livet.


skiljelinjerna som berättar om nu och då. fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan.
ps. saknar alla mina djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0