toooorget

Testade nyss friskis och svettis gym på Torget. Fan va trevligt det var där alltså. Har haft allkort på F&S enda sedan i början av året ändå har jag inte gått på gymmet förrän idag, för när man har allkort så finns det ju sååå sjukt mkt att prova på. Dom har endless med pass alltså. Friskis och svettis<3

Kände dock att det var dumt att inte ha ätit i princip något innan, ändå orkade jag bra. Körde 10 min crosstrainer, 40 minuter löpband, 15 min spin, 10 minuter rodd, 10 crosstrainer som avslut. Plus lite flum runt om :p Roligt var det åså. Då vet jag iaf att jag ska köpa allkort nästa säsong också :D

Ja så nu är man nöjd. Även fyllt upp med en Subwaymacka. Najs najs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0