Skeppshulten

Tjoooo!
Asså jag hade en väldigt blandad kväll igår om man säger. Red på Catja på stallet och det gick superbra, så plus på den. Sen minus på att jag fick åka ersättningsbuss hem på kvällen, tar ju sån tid. Först Gävle-Hudik ers.buss. Sen buss Hudik-Ljusdal och sen buss Ljusdal-Gävle. Blev några timmar buss den dagen kan man ju säga.

När jag ÄNTLGIEN kommer till Gävle och ska cykla hem så har nån DRYG JÄVEL låst min cykel. MED ETT ANNAT LÅS. Jag skojjar inte då jag säger att jag skrek ut högt som tusan "MEN VAAA I HELVETEEEE!". Tog min tunga väska med lagbok och annat skit och gick hem pissed off. Lämnade alltså Skeppshulten kvar helt ensam. Han blev säkert lite sårad.... Iaf var klockan då halv tolv. Ringde polisen när jag kom hem och frågade vad jag skulle göra. Dom sa att jag skulle åka tillbaka till cykeln och vänta där på dom, så skulle dom prata med mig sen ta bort låset och BESLAGTA cykeln. Och hon sa att jag kunde få tillbaks den "rättegångsvägen". Typ TAAACK! Hade jag ju hellre dödat låset själv. Så jag tog bilen ner till station igen och väntade 50 minuter på att de skulle komma. Sen kom de äntligen och han fick efter många om och men av låset och som tur var så var det inte samma polis som svarade i telefon, för denne sa att jag fick ta cykeln men att dom skulle höra av sig till mig om det visade sig att min historia inte var sann "Det är den" sa jag. Cyklade sen hem. Kom på att jag hade ju fan bilen kvar på centralstationen. GICK tillbaka. Åkte sedan hem. Då var klockan 2 typ. Då dog jag i sängen, hade ju fan varit vaken sedan kl 5 på morron å..

På bild. Två grejer jag gillar Johanna och Skeppshulten
. Den har varit med om mycket den där cykeln. Men vi är gjorde för varandra iaf för vi hittar alltid en väg tillbaka till varandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0