torzdag

tjobre!
stressad som sagt. dålig på att uppdatera. igår hann jag och mikael med att städa läggan och packade till utlandet + massa plugg. och sen träffade jag mina underbara vänner. idis och hannis! fan ni är så underbara! <3 man kan inget annat än att älska er! fick se hannas nya lägenhet, mysig som tusan och nära mig också :D hihiii

idag har jag pluggat och lagt upp ännu ett inlägg på bb-seminariumet. nu ska jag gå till högskolan för en föreläsning sen blir det ta tåget till ljusdal och rida ikväll :D imorgon hårdjobb på CUL med mina fina studiekamrater för att sedan åka till gävle, packa det sista och sen åker vi till arlanda! vilket jävla fläng säg :D PEPPAD OCH STRESSAD! precis som jag gillar det! hehehee

Puss så länge iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihh

Kommentarer
Postat av: kattiz

gnegga på!

2012-03-01 @ 14:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0