Ne me quitte pas mon chere

En dag som denna, regn och grått, kan man inte göra annat än att sitta inne, kika serier och även göra lite nytta inne. Har städat hela läggan idag; plockat, diska, dammat, dammsugit, torkat golv osv. Så nu är det fint här.

Känns jäkligt ovanligt att inte behöva göra något alls, som det är just nu väntar jag bara in tiden för att få sticka till P&L. Jag är verkligen inte van vid att inte ha någonting alls som måste göras. Annars är det plugg som hela tiden hänger över axlarna eller jobb. Eller så har man iaf några ärenden! Men jag har INGET alls. Man känner sig så fri att det blir tråkigt. Hahah

Nu ska jag göra mat, sen kolla en film. Tror jag ska se V för vendetta igen. Var längesen + att det är en av mina favvofilmer. Kanske kollar Donnie Darko också bara för att man har tid. KUNGKUNGFILMER
Psykblicken
Ha en bra dag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0