midsommar!

Tjoooo
Nu är det slut på denna helg. Eller snart iaf:) Vilken härlig midsommar jag haft! Längesen jag hade en riktig traditionell midsommar som denna. Vi åkte ut till Skärplinge här i Gävle, litet ställe som heter Älgmyra tror jag, långt ute i ingenting. Där var det midsommarfirande på G hos Kattis och Tobben. Blev väl tillslut ca 20 pers. Hur roligt som helst! Mat, alkohol, stek o fika på klippor, tipsrunda och massa grupptävlingar. Jag och Jenny tog första doppet för i år också! Såååå jävla kallt i vattnet!! Men värt det ändå :p Dagen/kvällen/natten gick hur fort som helst och jag vet inte om vi ens hann med alla lekar :p Kasta ringar och skjuta luftgevär var det jag lyckades bäst på iaf :p man är ju stadig på handen om man säger.
Tackar alla som bara den för en sjukt bra midsommar :D
Nu väntar några vilodagar och sedan P&L!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0