ticking away my time

Jag mår inte tipp topp. Ångest över tentan imorgon. Fast egentligen har jag inte det, för jag har redan gett upp. Jag vet att jag inte kommer klara det. Tänker redan i banorna att man kanske kan skita i kursen, eftersom jag redan klarat 75% av terminen och man behöver inte klara mer för att fortsätta nästa terminen. Önskar att jag kunde hitta någon slags kämparglöd. Jag har liksom ingen vilja överhuvudtaget. Men löser väl sig.

Dagen kommer bestå av att försöka trycka in lite kunskap i hjärnan som Gud glömde. Sen tänker jag dricka minst 10 koppar te och kissa jättemånga ggr, så jag får många pauser. Sen vill jag ta en promenad också, för vädret är ju helt aaamazing och Ljusdal har massa snöööö , vilket gillas!

Blir nog i Ljusdal hela helgen, både jag och Micke. Oflyt att vi fick internetuppkoppling igår då vi skulle åka hehe.


Ämbarbo :D


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0