ringvägen 60...

...nu skiljs vi snart åt. känns inte lika konstigt nu längre :) idag har jag och mikael varit där och städat det jobbigaste, dvs toa och kök. jobbigt som fan alltså, jävla skrubbande å massa. alltså det samlas ju smuts överrallt. imorgon ska vi slänga lite saker på åkerslund och göra lite andra ärenden. jag måste skaffa ett nytt bankkort, gick sönder i fredags. men slitet var det, så lika bra var det :p sen blir det åka tillbaka till gävle. på tis börjar ny kurs. det går snabbt hörreni.

jag har lagat pastagratäng till hela familjen. supergott blev det! recept här för den som vill. jag lade till creme f och lite annat, man kan ju göra lite som man villl. sen har familjen kollat film och allmänt tagit det lunch. och kvällen blir fortsatt lugn. mikael kommer hit och myser. ska väl kika nån film eller nåååt. hoppas ni får en bra kväll! hälsningar från en trött tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0