hard stuff

fan asså det är tufft nu. pengarmässigt. jag är inte van att ha det såhär. visst leva lite snålt javisst. jag är ju fan student och varit det länge så är van att måste planera osv. men såhär är jag inte van vid.. pissigt drygt är det! dubbla hyror har totalt dödat ekonomin totalt. FUCK va less jag är. nästa månad kommer bli tuff också.

jag är inte positiv idag. inte alls. mest för att det ligger så mycket på mina axlar nu känns det som. den här jävla kursen kan ta sig i arslet. fan alltså. dom kräver att vi ska få förståelse för något som man kan förstå till viss del,  men inte på det djupet dom kräver på sån här kort tid. det faktum att de senaste två åren så har över 50% kuggat sig, borde väl säga lärarna något. dom har reducerat kursen till 7,5 ist för 15 hp men det känns och verkar inte så när det gäller antal böcker osv. jag vet att jag kommer faila på tentan. jag vet det redan. funderar på att skita i det helt. jävligt nära just nu. JÄVLIGT. orkar inte kämpa för något så intetsägande och dåligt.

jättebra helg har jag haft iaf, vilket gör det extra drygt att komma tillbaka till vardagen. mamma och johanna var här hos oss igår. det var jättemysigt! jag lagade mat till dom och vi var i valbo och sen kollade film. i fredags var jag på fest med ida och malin hos jimmy i sandviken, vilket var kuligt :D sen på lördagen så var vi i harkskär jag och micke, och firade peter som fyllde år. så himla bra helg!



Jag och Johanna när vi är som finast ;) <3

Aja.. Nu ska jag försöka plugga. Men känns som att den här dagen kommer bli en sån dag då jag kommer ligga i Mickes famn och gråtskratta. Ni vet när man är sådär frustrerad att man knappt vet om man ska grina eller skratta. Så känner jag nu. Total wreck är jag. Men det får man vaå!

Pussn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0