att hitta drivet..

.. är inte lätt. jag går den utbildningen jag vill gå, ingen tvekan om det. men fan alltså, jag har lixom inget driv att plugga och att lära mig nya saker. jag har verkligen ingen disciplin. helt ärligt så är jag van att klara i princip allt jag tar mig för, jag är van att lyckas och jag vet inte om det är därför som jag slackar nu när jag blir utmanad. jag tar det här som en barnlek. högstadiet var en barnlek, gymnasiet var en barnlek. men det här kräver mer och det här är viktigt sandris. jag tror att det är viktigt att ha en avslappnad attityd till saker och ting, jag vet allt för många personer som har så höga krav att de tar kål på sig själva. jag behöver lite av den attityden, något slags mellanting skulle vara bra. jag måste skärpa mig, handlar om en attitydförändring och bara jag kan skapa den.

- inte lika lätt nu längre lilla sandra? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0