kvantitativa metoder fakk jo

yo mathafakkas
just gjort omtena. har haft en liten del kvar på en tenta. kvantitativa metoder. skjut mig så tråkigt det är. tycker man har koll på skiten. två frågor kom, en som jag kan gott och väl och sen kommer nån jävla dryg fråga som jag inte fatta. missade ca 1 h på EN föreläsning och it's haunting me eftersom frågan som kom var om just det. olika variabelskalor; nominal, ordinal, kvot och intervall som man skulle sätta in på nå sätt.FML. kommer väl gå åt skogen. men whateva. nu är man kall och blöt efter att ha gått till skolan i regnet. så nu är myskläderna på och nu ska jag nöta lite serier innan det blir ljusdal och ridning. ha en bra dag:)
här ser man min fina serielista, skriver sån för att inte ska glömma vad jag kollar på och när det börjar. har nog glömt nån ändå. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0