back in gävle

God kväll!
Nöjd, glad och lycklig är jag nu..Paus.....Och blev just äcklad. Såg nu en av de största spindlarna jag någonsin sett. Och snabb som satan är den. Ställde ett glas över den och jag vet inte hur jag ska göra. Om jag öppnar för att döda den så hinner den rymma............................ Jag är inte ens rädd för spindlar men fyfan. Tror den får sitta där i natt och hoppas naivt att den är död imorn
 
Har ju iaf jobbat klart i Ljusdal nu och är tillbaka i Gävle. Tillbaka till verkligheten :D Skolan börjar om 1 vecka. Innan dess har jag massa kuliga planer att hinna med; bl a besöka Hudik, Sundsvall och Ljusdal. Och i helgen blir det fest här i Gävle för att fira att Elin och Robin flyttat hit :D:D
 
Här kommer lite bilder från senaste tiden
Hetaste syskonen
 
Igår hängde jag med Elin typ hela dagen. Fick se deras lägga. Fin som bara den och världens största balkong! Sen var Martin förbi i Gävle och bytte tillbaka till gamla motorcykeln så då fick jag träffade jag han litegranna å :D Idag har varit kungbra dag också! Pluggat lite, lagat god mat, kollat film o serier och även tagit en springtur. Varken jag eller Micke hade tränat på massa månader så vi var duktiga och tog en springtur runt Sörby åså. Blev chockad över hur bra det gick efter tre månader av mkt skitmat, alkohol och cigg. I still got it om man säger.
 
Nu blir det en till serie, sen sängen yo

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAH, älskar bilden på er syskon!!

Svar: hehehe aa den e najs ;D

2012-08-22 @ 16:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0