i got you

Jag har svårt att veta vad jag ska skriva på bloggen nuförtin. Händer för mycket känns det som, eller kanske inte egentligen... Men men, iaf så har jag haft en bra vecka. Varit i Hudik 3 ggr och träffat min studiegrupp. Nästa vecka blir det lite Gävle och även Hudik. I helgen så kommer jag crasha mina grabbars killhelg eftersom jag inte pallar att åka till Sthlm som det var tänkt. Sen vill jag inte missa höstcrusingen i Ljusdal heller.

Idag har jag kollat på en film tillhörande kursen vi läser nu, filmen heter "På rätt sida älven". Handlar om klasskillnader i Göteborg, jättebra! Så om ni har tråkigt nån gång, kolla gärna. Sen har jag och Micke spelat Sims 3 och min sim nådde sin livsönskan och Mickes också snart! :D Sims 3 är kuligt, men fortf inte lika kul som 2:an hehe. Nu ska jag kolla på ett avsnitt Project runway sen lyssna på ett 45 min långt radioprogram som också tillhör kursen. Filmen och radiprogrammet är grunden till en gruppuppgift som vi ska göra!

Förövrigt så har jag ångest över att det är höst och soon to be winter. Blääääää. Men finns fina höstdagar också, så man får glädjas av dom. Under; höstbild från long time agooo!


Hoppas ni får en bra helg allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0