Melissa Horn i mitt hjärta<3


Ingen berör mig som den artisten. Så mycket minnen och situationer man förknippar med hennes låter alltså. Och IGÅR fick jag äntligen se henne, och på Dalhalla också, som är en sån fin plats. Helt overklig plats! Aukustiken nere i gropen där blir helt otrolig ska ni veta. Så värt så ni fattar inte!!!! Jag och Miki hade världens bästa dag innan också, utforskade Rättvik, badade och åt gött. Tackar min fina kompis för denna underbara roadtrip :) <3

Slänger upp några klipp här som ni borde kolla på för Melissa är underbar som sagt! Och bilder och fler klipp hittar ni på fajsbooken!





Idag ska jag jobba. Börjar 15, slutar 22. Sen sova och upp och jobba morgon igen! Så blir väl inge fler inlägg. Så ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0