Flyg till mig

Gokväll å så :D
Trodde aldrig huvudvärken skulle försvinna men borta är den! Mamma, pappa och Johanna kom förbi hit till lägenheten och mamma och pappa fixade min säng så nu knakar den inte längre :D:D:D:D Så nu behöver man inte sova i soffan längre! Nisse som bara den! Speciellt för min rygg som inte gillar soffan alls! Johanna masserade mina tinningar och efter det blev det fan mycket bättre! Hennes kärlek gjorde mig bättre! Sjukt vad man tycker synd om sig själv när man är bakis, och det får man fast det är självförvållat.

Har ätit natchos hos mammis och pappis och nu sitter jag och inväntar besök från Ann och Miki! Elin kom förbi en snabbis nyss också! Skönt att se den underbarisen igen. Ååå snart är det Solsidan och känns wonderful att se det tillsammans med älskisar! Sen ska jag fan försöka sova i god tid ikväll. Kom fan hem vid 5 i natt från Elin!

Ha det bra alla !


Sjukt hur mycket man kan älska vissa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0