Jag vattnar dina växter än

Dagen:

- Varit upp på jobbet och fixat med lönen och även solat lite.

- Ätit gott. Bland annat Ben and Jerrys

- Pluggat. Känns som det tar forever att ta sig igenom dessa böcker.

- Inspirerats av massa härlig ny musik. Inte denna jävla mainstream skitmusik, dock så uppskattar jag ju det ibland också. Men för att få en riktig musikupplevelse så är det omöjligt för mig att bara lyssna på sådant som pop och RnB. Indie in my <3.




-----------------------------------------------------------------------------------------------------

På lördag kommer Mikaela hem! Längtar som bara den! Åååh blir nästan tårögd :') På lördag blir det också bandy med Elin! Och sen förhoppningsvis träffa Mikaela på kvällen då! Ska iaf försöka hålla mig borta från alkoholen i helgen tänkte jag. Om inget dyker upp dvs :p

Ska läsa lite till nu sen bär det av till ridningen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0